ΒΗΜΑ 1: Δοκιμή άλλη συσκευής
Δοκιμάζοντας μία άλλη συσκευή ή υπολογιστή μπορούμε να μάθουμε εάν ευθύνεται ο ίδιος ο υπολογιστής μας. Αν συνδεθούμε κανονικά στο Internet, το πρόβλημα πλέον ήταν η συσκευή ή ο υπολογιστής μας. Επόμενο βήμα μας είναι η επανεκκίνηση!
ΒΗΜΑ 2: Επανεκκίνηση του υπολογιστή ή κινητού τηλεφώνου
Όταν δεν έχεις Internet, μπορεί να ευθύνεται κάποιο APP, κάποιο πρόγραμμα ή κάποια ρύθμιση που κάναμε χωρίς να το καταλάβουμε. Μπορεί το ίδιο το σύστημα, επειδή είναι αρκετές ώρες σε λειτουργία, να δυσλειτουργήσει. Συνήθως οι επανεκκινήσεις στον ηλεκτρονικό μας υπολογιστή ή το τηλέφωνο, μπορούν να λύνουν το τεχνικό πρόβλημα και το επόμενο βήμα που θα πρέπει να δοκιμάσουμε είναι ακριβώς το παρακάτω.
ΒΗΜΑ 3: Επανεκκίνηση του δρομολογητή ή router
Ο δρομολογητής ή router είναι συνήθως 24/7 ενεργός και είναι πολύ πιθανό κάποια στιγμή να κολλήσει ή να έχει κάποιο πρόβλημα, οπότε το πιο εύκολο είναι να το απενεργοποιήσετε και να το ανοίξετε ξανά. Συνιστάται να μην το αποσυνδέσετε από την πρίζα, αλλά να πατήσετε το power κουμπί που βρίσκεται από πίσω. Αφού δείτε τα λαμπάκια σβηστά, περιμένετε 5 δευτερόλεπτα και ανοίξτε το πάλι.
Κατά την εκκίνηση του router, απαιτείται αυτό που αποκαλούμε συγχρονισμός με τον πάροχο και αυτή η διαδικασία μπορεί να πάρει από 2 μέχρι και 5 λεπτά. Υπομονή μέχρι να σταθεροποιηθεί.
ΒΗΜΑ 4: Δοκιμή σύνδεσης με δεδομένα ή hotspot
Μπορούμε πολύ εύκολα να βρούμε εάν έχει πρόβλημα το router μας ή κάποια άλλη συσκευή δικτύου στο σπίτι μας. Παρακάμπτουμε όλες τις συσκευές και συνδεόμαστε κατευθείαν με δεδομένα (data) με το κινητό μας στην κεραία της
Vodafone ή της
Cosmote. Το WiFi πρέπει να είναι απενεργοποιημένο και έτσι να μην έχεις Internet. Αντίστοιχα με ένα laptop μπορούμε να συνδεδούμε σε ένα φορητό σημείο internet ή mobile hotspot που θα φτιάξουμε με το κινητό μας. Πλέον, όλα τα κινητά έχουνε αυτή την επιλογή.
ΒΗΜΑ 5: Επικοινωνία με τον πάροχο Internet
Ως τελευταίο βήμα έχουμε αφήσει την επικοινωνία με τον πάροχο Internet. Θα πρέπει να τον καλέσετε και να του εξηγήσετε την κατάσταση σας, καθώς και να τον ρωτήσετε αν υπάρχει κάποια βλάβη. Ακολουθώντας τις συμβολές και οδηγίες μπορείτε να επαναφέρετε το Internet. Υπάρχουν περιπτώσεις που ο πάροχος μπορεί να εκτελέσει κάποιες επιπλέον επανεκκινήσεις και αυτό να λύσει το πρόβλημα.
Επιπλέον Τεχνικές Λεπτομέρειες
- Επιβεβαιώστε ότι ο προσαρμογέας δικτύου που χρησιμοποιείται είναι ενεργοποιημένος
- Επιβεβαιώστε πως είστε συνδεδεμένος στο σωστό WiFi δίκτυο και δεν έχετε συνδεθεί αυτόματα και καταλάθως σε άλλο δίκτυο.
- Επιβεβαιώστε πως το λαμπάκι Internet στο router είναι αναμμένο με πράσινο χρώμα.
- Επιβεβαιώστε πως δεν υπάρχει πρόβλημα με κάποια στατική διεύθυνση. Υπάρχει η περίπτωση να κάνει conflict με κάποια άλλη δυναμική διεύθυνση του router.
Για να βρείτε την IP διεύθυνση σας δείτε περισσότερα σε
αυτό το άρθρο!
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου